maandag 21 oktober 2013

Ebay: waar ik nog op wacht

It's a disaster! Ik mag van mezelf niks meer bestellen totdat ik alles binnen heb.. Maar wachten duurt enorm lang! Anyway, hieronder zie je wat ik allemaal nog binnen moet krijgen. Inclusief linkjes en prijzen!


Onderstaande ketting heb ik met een veiling gewonnen voor $5.50. De verkoper veilt hem wel vaker, maar heeft hem ook gewoon te koop staan voor $10.59.
Via deze link kun je hem direct aanschaffen!


Deze ketting vond ik direct fantastisch! Het rendierhoofd is super leuk voor de wintermaanden. Hij heeft me maar $1.99 gekost via deze link.


Dit horloge heb ik voor mijn zus besteld. Ik ga hem met iets anders erbij cadeau doen voor Kerst en weet nu al dat ze er super blij mee gaat zijn! Voor slecht $3.00 via deze link kun je hem bestellen! Hij is ook met andere bandjes/kleuren te verkrijgen. 


Last but not least.. Ik ga mijn hondje super blij maken met deze twee hondenspeeltjes! Ze kosten samen maar $4.50 en zijn enorm schattig! Ik verwacht ze elk moment en heb ze via deze link besteld.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten