zondag 17 november 2013

New in: books!

Toen ik erachter kwam dat onze plaatselijke bibliotheek een uitverkoop zou houden met afgeschreven boeken, liet ik me dat geen twee keer zeggen!
De aanbieding was geweldig; onbeperkt boeken uitzoeken en slechts 5 euro betalen! Helaas had ik niet veel tijd en was ik lopend, maar ik ben desondanks enorm goed geslaagd.

Ik heb tien boeken weten te scoren. 1 kookboek, 2 Engelstalige boeken en de rest is gewoon Nederlands. Ik heb dus maar 50 cent per boek betaald en ben enorm blij!



Ik heb de volgende boeken aangeschaft:

The Christmas Train - David Baldacci
Phileine zegt sorry - Ronald Giphart
Zomeravonden - Jane Green
The light of day - Graham Swift
Sterf met mij - Elena Forbes
Buiten adem - Jon Stock
Verloren zoon - Lieneke Dijkzeul
Venijn - Lisa Jackson
Broedertwist - Jonathan Kellerman
En als laatste het kookboek dat op vlees gericht is.

Ik heb enorm veel zin om aan deze boeken te beginnen en het grote voordeel aan zo'n boekenactie is dat ik boeken heb uitgezocht die ik normaal niet gekozen zou hebben. Mochten de boeken nou toch tegenvallen, is dat helemaal niet zo erg!


Heb jij één van deze titels gelezen? En zo ja, wat vond je ervan?





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten