zaterdag 8 februari 2014

Fotografie: Burgers Zoo

Ik heb jullie nooit verteld dat ik fotograferen enorm leuk vind om te doen! Dus ehh, bij deze dan. Ik ben geen pro en heb er stiekem ook geen verstand van, maar vind het wel leuk om mijn gemaakte foto's te laten zien!
Deze eerste fotografiepost betreft foto's die ik in de zomervakantie in de dierentuin heb gemaakt. 
Enjoy!




* Foto's kopieer ik van mijn Facebook, daardoor is de kwaliteit niet meer optimaal


1. Hoe schattig kijkt deze olifant? Olifanten zijn mijn lievelingsdieren, dus volgens mij heb ik wel een half uur staan kijken! (:

2. Het vachtpatroon van deze dieren is schitterend. Toch vind ik het zielig dat het beestje een 'gat' in zijn achterste heeft van de hoorns van een ander. Ik weet dat het de natuur is, maar toch..

3. Apie!

4. Nog meer apie!

5. En nog meer apie..

6. De kleuren van deze vogel zijn echt fantastisch <3

7. Portret van een giraffe (1)

8. Portret van een giraffe (2)

9. Giraffe

10.  Chagrijn!

11. Nahh, die wil ik hebben! Gorilla's zien er super zacht uit!

12. Geen idee wat dit is.. Maar ik vind de foto goed gelukt (:

13. Schitterende natuur kwam ik ook nog tegen!

14. 

15. 


Ik vind Burgers Zoo een geweldig mooie dierentuin. Door de delen waarin het is ingedeeld, waan je je steeds in een andere wereld. Het lijkt haast een wereldreis, maar dan gewoon in Arnhem. Er zijn ook voldoende eetgelegenheden te vinden en alles staat duidelijk met bordjes aangegeven. Ik probeer sowieso nog eens in de 2 jaar een dierentuin te bezoeken, gewoon omdat ik het nog steeds geweldig leuk vind!

Liefs, Susie









Geen opmerkingen:

Een reactie posten