dinsdag 4 februari 2014

Aarde vanaf planeet Susie

Waar was ik de afgelopen tijd? Wat heb ik gedaan? 
Ik realiseer me dat ik al een tijdje niet geblogd heb, excuses voor dat. De redenen en wat ik de afgelopen tijd beleefd heb, vind je hieronder! (met foto's)




1. Ik bleef lekker binnen om te studeren en dossiers af te maken..


2. Studeren, studeren en meer studeren..


3. Ik schreef veel nieuwe stukken voor mijn verhaal
En maakte daarbij dit plaatje..


4. Ik kreeg de ketting waar ik pas al over schreef binnen en werd meteen verliefd!


5. Ik maakte een tentamen Taalanalyse
(en kijk stiekem al naar een herkansing uit..)



Toch ben ik wel -in gedachten- met mijn blog bezig geweest. Ik heb enkele nieuwe ideeën bedacht en zal je zeggen wat je de komende weken op mijn blog kunt verwachten:
  • Recept: Kiphapjes
  • Nieuw idee: hotspots van eetgelegenheden
  • Ik laat jullie mijn kamer zien
  • Verjaardagsideeën
  • Tips voor een geslaagde high tea

Wat vind je van deze ideeën & waar kijk jij naar uit?

Liefs, Susie








1 opmerking:

  1. Ahahahaha! Ik moest super erg lachen om het laatste plaatje. Zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen