maandag 13 januari 2014

Insta.. Nature?

Pas plaatste ik een blogpost over Instafood; het maken van foto's van je eten en deze bewerken via Instagram. Nu keek ik vandaag door mijn foto's, en wat bleek.. Ik maak ook super veel foto's van de plaatsen waar ik kom!
Waarom zoveel groen, kun je je wellicht afvragen. Ik woon op de Veluwe, vlak naast het bos en wandel veel in mijn vrije tijd met mijn hondje. 

De foto's staan weer van oud (bovenaan) naar nieuw (onderaan). Enjoy!


Genieten van bewolking tijdens een enorm hete dag in de zomer.

Weiland langs één van mijn favoriete wandelroutes.

Zonnetje!

Zonsondergang.

Schattig paadje van het bos naar huis!

Pad waar ik minder vaak kom.. Wel erg mooi!

Mijn hondje was nieuwsgierig..

Schitterende plassen middenin het bos, gaaf!

Perfect wandelweer.

Avondwandeling.

De zon maakte deze plek betoverend mooi..

Vlak voordat ik een bui op mijn hoofd kreeg...


Zoals je kunt zien wandel ik heel wat af! Goed voor mezelf en goed (en leuk) voor mijn hondje, die altijd trouw mee gaat. Misschien is wandelen een duffe bezigheid, maar ik vind het heerlijk. Bovendien doe ik niet aan sport en krijg ik zo toch beweging waar ik van geniet!

Ben jij al een fan van 'insta-nature'?

xsusie93










2 opmerkingen: