zaterdag 11 januari 2014

New in: Ebay Vestje



Ik werd in december blij verrast met een Paypal/Ebay kortingscode in mijn mailbox. Het was een tijdelijke actie waarbij ik iets kon bestellen met 10 euro korting of iets -wat minder dan een tientje kostte- gratis kon bestellen. Nu stond mijn hele wishlist nog vol met items die ik wilde hebben, dus het werd nog een hele zoektocht..

Uiteindelijk koos ik voor dit leuke vestje dat in 2 kleuren te krijgen is. Ik vind hem super leuk en hij is ook mooi afgewerkt! Inmiddels heb ik al veel complimentjes over dit vestje mogen ontvangen, dus dat is helemaal mooi meegenomen.

Het vest is hier te verkrijgen voor slechts $14.82 inclusief verzending. Dat is ongeveer 10/11 euro. Hij is, zoals ik al zei, in 2 kleuren te verkrijgen en beide kleuren zijn super gaaf!
Let wel op: op de foto's lijkt het vest heel oversized. In werkelijkheid is dit niet zo! Ebay werkt veel met Chinese maten en die zijn nou eenmaal een stukje kleiner en smaller dan de gemiddelde Nederlander.

Hoe vind jij dit leuke vestje? Of ga je hem misschien zelf ook bestellen? 

xsusie93


2 opmerkingen: