vrijdag 17 januari 2014

Stash: statement necklaces



Verslaafd ben ik eraan; het aanschaffen en dragen van statement kettingen, jeweetwel, grote ketting die je outfit van saai ineens fashionable maken!

Vandaag laat ik jullie mijn stash zien en plaats ik linkjes (als ik die heb) met waar je de kettingen kunt kopen. De foto's zijn van mezelf en zien er daarom anders uit dan de plaatjes van de webshops.
Ready? Let's goooo!

* Klik om verder te lezen *




Allereerst de statement ketting die ik als eerste in mijn bezit had.
Hij is zwart, zilver met goud en I love it!
Ik kocht deze ketting bij de Primark, 
waar ze overigens altijd gave accessoires hebben!



Ten tweede een ketting die ik via een meisje online overnam.
Het was de tijd dat ik nog niet op Ebay zat en daar baal ik nu best wel van.
Vooral nu ik weet dat deze ketting voor een prikkie daar te bestellen is 
en ik er €10,- voor betaald heb.
Toch vind ik deze ketting erg mooi en krijg ik er vaak complimentjes over!


Nu een ketting waar ik nog wél een linkje van heb.
Hij is geweldig mooi en bij lamplicht glittert hij enorm!
Je kunt hem momenteel voor $10.59 (inclusief verzending) krijgen.
KLIK voor de verkooplink


Nog een beauty van de Primark!
Deze ketting is super leuk in de lente/zomer bij een kleurrijke outfit.
Zelf combineer ik hem graag met mintgroen, dat staat keileuk!
Ik moet bekennen dat ik hem in de winter minder draag, maar dat mag de pret niet drukken!



Zo 's zomers als de vorige ketting was, zo winters is deze..
Ik kocht hem voor een prikkie op Ebay en ben er verliefd op!
Zoals je kunt zien heb ik de zilveren variant, maar hij is er ook in het brons.
Deze ketting kost slechts $1.99, dus voor de prijs hoef je het niet te laten.
KLIK voor de verkooplink.


Deze statement necklace vind ik nog steeds super cute en leuk!
Hij is op Ebay (wat een verrassing) in meerdere kleurtjes te verkrijgen,
en ik zit er zelfs aan te denken om nog een tweede kleur bij te bestellen!
De verkoper van wie ik hem gekocht heb, is momenteel niet actief op Ebay, 
maar ik heb een linkje voor jullie waar hij voor $4.58 in verschillende kleuren te krijgen is!
KLIK voor de verkooplink.


De volgende ketting draag ik niet vaak, terwijl hij wel erg leuk is!
Ik heb helaas geen verkooplink voor jullie,
want ik kan deze ketting niet meer online vinden.



En, die moet ik natuurlijk ook hebben, een... miskoop!
Ik draag deze ketting eigenlijk nooit. Niet omdat ik hem lelijk vind,
maar omdat ik de lengte niet kan verstellen. 
Daardoor hangt deze ketting precies op een hoogte die ik niet mooi vind, zonde!
Mocht jij hem wel leuk vinden, hij kost $3.68
KLIK voor de verkooplink


Als laatste een ketting die ik nog binnen moet krijgen.
Van deze mega(!) ketting heb ik de oorbellen al, 
maar over de ketting heb ik een poos getwijfeld.
Wat nou als ik hem te groot zou vinden, of nooit zou dragen?
Toen stond hij pas ineens tussen de veilingen en heb ik hem vrij goedkoop gewonnen!
Leuk leuk!
Ik moet hem nog binnen krijgen en heb daarom nog geen eigen foto,
maar ik kan niet wachten!
Hij stond eerst duurder op Ebay, maar is nu nog maar $7.89
KLIK voor de verkooplink



Dat was mijn stash! Wat vond je ervan? En zal ik vaker stashes doen van andere items of zien jullie liever andere artikelen? Let me know!

xsusie93















1 opmerking: