zondag 12 januari 2014

Primark - shoplog

Afgelopen vrijdag ben ik gezellig naar de Primark in Zaandam geweest. Ik had een klein budget (70 euro), maar ben met een goedgevulde tas naar huis gegaan!

Wat ik kocht:

- skaterrokje 1 = van 10 voor 2 euro
- skaterrokje 2 = van 10 voor 2 euro
- zwarte skinny = 15 euro
- 'spijker' skinny = 15 euro
- BH = 6 euro
- Mouwloze, doorschijnende blouse met kant = van 10 voor 3 euro
- Zachte slobbertrui = 10 euro
- Pantoffel ballerina's = 3 euro
- set slips = 4 euro

In totaal was ik dus maar 60 euro kwijt! Ik plaats hieronder foto's van de leukste items. Enjoy!


Slobbertrui ~ valt lang, dus is ook leuk op een legging te dragen!



Skaterrokje in 2 verschillende kleuren



Sokjes/sloffen voor in huis. Cute!


Skinny Jeans


Wit, doorschijnende top





Geen hele bijzondere items met drukke prints voor mij, zoals je ziet, maar ik ben hier enorm blij mee. Eigenlijk ging ik voor 2 simpele broeken naar de Primark, maar door de sale kwam ik dus ook met andere dingen thuis. Ik kan niet wachten om nieuwe combinaties met deze items te maken en mijn outfits af te maken met leuke sieraden!


xsusie93





6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes ! Je bent zeker geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke aankoopjes, vooral die skaterrokjes zijn echt flink afgeprijsd, wauw!

    liefs,
    Femke van www.unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, die skaterskirts zijn echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke koopjes ! Ik vind de skaterrokjes en het blousje met kant heel erg mooi .
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gescoord!

    Ik volg je nu!

    x

    BeantwoordenVerwijderen