maandag 30 december 2013

Instafood

Insta-wat? Instafood is een hashtag (ja zo'n stom # ding) die veel gebruikt wordt op Instagram. Kijk eens om je heen en je ziet het overal: mensen die foto's maken van hun ontbijt, lunch, diner of andere vormen van voedsel. Compleet idioot, maar stiekem best heel leuk. Nu zat ik mijn eigen Instagramfoto's terug te kijken en kwam ik erachter dat ik me ook schuldig maak aan deze hype. Gelukkig wel zonder de hashtags, maar toch..
Daarom post ik hier al mijn gemaakte 'instafood' foto's. Alle foto's zijn gemaakt met een telefoon en daardoor niet van hele hoge kwaliteit!

* De foto's staan in volgorde van oudste naar nieuwste, dus voor mijn meest recente 'Instafoods' moet je helemaal onderaan deze blospost zijn!
* Alles is zelf gemaakt, behalve als er iets anders bij staat!

Cupcakes uit het kookboek van Rudolph van Veen

Salade Caprese, heerlijk bij het barbecueën!

Chocolade-vanille cupcakes, net uit de oven!

3 soorten cupcakes voor mijn verjaardag gemaakt

Aardbeiensmoothies

De lekkerste sushi ever: met roomkaas!
Bij restaurant 'Tapasia' in Ede

Mijn lievelingsbagel van de Bagels & Beans: met beenham

Kaaspannenkoeken bakken, lekker!

Mini aardbeien- cheesecakes

Mijn lievelingsstoommaaltijd van de AH: met pasta, kip, pesto, tomaatjes en spinazie.

Lasagne

Een heerlijke Hermes-Schotel
Bij Grieks restaurant Kreta te Ede

'Gourmetten' met kennissen


Dit waren al mijn tot nu toe gemaakt Instafood foto's. Maak jij je ook al schuldig aan het maken van foto's van je eten? En lijkt het je leuk om vaker zulke posts te lezen/zien? Laat het me maar weten!

xsusie93












4 opmerkingen:

  1. Ik had al trek, maar nu al helemaal haha!

    Ziet er allemaal heerlijk uit <3

    liefs,
    Femke van unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jup! Heel vaak! En bagels en beans is geweldig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die cupcakes en cheesecake zien er echt fantastisch uit! Gaaf dat je dat zelf hebt gemaakt (:

    Ik hoop dat je ook eens bij mij langskomt, liefs,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen