woensdag 4 december 2013

Living: Christmas tree inspiration

Yayy, het is december! Mijn favoriete maand van het jaar. Sneeuw, warme pantoffels, de openhaard aan, de kerstboom optuigen, cadeautjes in de mand, warme chocolademelk, Kerstmarkten in Duitsland, lekker eten.. 
I LOVE IT! 


Komende vrijdag ga ik hier in huis de Kerstboom weer neerzetten. Afgelopen jaar heb ik dat in mijn eentje gedaan en dat ga ik dit jaar weer doen. Onze boom is vooral in roze en paarse tinten, erg mooi en romantisch! Maar er bestaan nog zo veel meer mooie kleurencombinaties en kerstdecoraties.. Daarom deze inspiratiepost, enjoy!
















Nog meer inspiratie nodig? Kijk dan eens op Pinterest, Weheartit en Tumblr!

Heb jij ook al zo'n zin in Kerst? (:















1 opmerking:

  1. Leuke post, en goed bedacht ook , zou er zelf echt niet op komen haha!

    Liefs, Merel
    http://www.blonde-tales.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen