donderdag 19 december 2013

New in: Christmas Dress


Toen ik uit school kwam, besloot ik nog even met een klasgenoot Hoog Catharijne (Utrecht) in te gaan. We belandden bij de New Yorker, een winkel waar ik meestal een enorme hekel aan heb..

Al snel viel mijn oog op dit prachtige jurkje. Hij heeft een diepe paarse kleur en sluit nauw aan. Hij is super chique, maar ik wilde geen geld meer uitgeven aangezien ik eigenlijk hartstikke blut ben. Nieuwsgierig als ik was, liet ik mijn oog toch even op het prijskaartje vallen. Het jurkje bleek in de sale te zijn en kostte nu maar een tientje!
Helemaal blij verliet ik uiteindelijk de winkel waar ik eerst zo'n hekel aan had (:
Ik ga deze jurk op eerste Kerstdag dragen met een zwarte, doorschijnende panty, hoge zwarte pumps en lichtroze oorbellen die echte eyecatchers zijn. Ik heb helemaal zin om hem te gaan dragen en ben super blij met mijn aankoop.

Oorbellen van Ebay: Link




En weet jij al wat je met de feestdagen gaat dragen?



2 opmerkingen:

  1. Ik vind je jurkje echt super mooi, ik ben zelf dol op velvet.. en hij ziet er echt niet uit als een jurkje van de New Yorker, haha :)

    Liefs,
    Femke van Unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is heel mooi! En wat een koopje :)

    BeantwoordenVerwijderen