zaterdag 21 december 2013

Living: 'Show je boom'

Ik ben altijd uren bezig om mijn kerstboom op te tuigen, maar ik vind het geweldig leuk! Muziekje aan, boom in elkaar zetten en dan eerst nog 30 minuten lopen kutten met de verlichting.. Het heeft zo zijn charme!

Hierbij deel ik de foto's van mijn kerstboom:
* Hij lijkt vrij kaal, maar dit komt doordat de donkerpaarse decoratie niet goed zichtbaar is op de foto's








Zoals je kunt zien is de boom gedecoreerd met wit, zilver, roze en paars. Dit zijn kleuren die ook in onze inrichting voorkomen. Wat vind jij van deze combinatie en hoe ziet jouw boom er dit jaar uit?






1 opmerking:

  1. ohh wat een leuk idee! Dit ga ik ook nog een keer doen :) super leuk!

    mooie kerstboom heb je ook :)

    liefs,
    Femke van unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen