maandag 9 december 2013

Scentchips: cadeautip!





Enkele maanden geleden kwam ik in contact met Scentchips. Ik was direct verkocht en heb al menig familielid en vriendin verslaafd gemaakt.


Wat is Scentchips?

In het kort: Scentchips is een uniek merk dat zich richt op geurartikelen in verschillende soorten/vormen. Er bestaan enorm veel geuren die nét even iets verder gaan dan simpel vanille of lavendel. Zo bestaat er zelfs een komkommergeur en is er ook een Pina Colada geur te verkrijgen!
Met al deze geuren is het mogelijk om een eigen 'blend' samen te stellen en zo je eigen, unieke geur te creëren. Met Scentchips kun jij je huis dagenlang heerlijk laten ruiken. Of schaf een lekker zeepblok aan en waan je in de badkamer in een sensatie van geur.
De 'chips' waar ik het in deze blogpost vooral over heb, zijn bedoeld voor in een brander. Door hier een waxinelichtje onder te plaatsen, smelt de wax en verspreidt het een heerlijke geur. Deze geur komt tot wel 14 uur vrij!

Wat verkopen ze nog meer?

Onder andere: Geurstokjes, zeepblokken, handzeep en hele gave branders waar je de Scentchips in/op brandt.

Verkooppunten

Zie de website.

Mijn eigen verzameling

Mijn 'verzameling' is gegroeid en reeds geslonken door het vele branden. Ik bewaar mijn 'chips' in een theedoos met 6 vakjes. Dit is handig én staat ook nog eens gezellig. Naast de 'chips' heb ik meerdere geurzakjes en 2 stuks zeep. Deze zeep laat direct de hele badkamer lekker ruiken!

Foto van mijn Scentchips:



Tips


  • Kijk eens op de website voor leuke acties en aanbiedingen
  • Geuren kunnen gecombineerd worden. Op de website staan enkele lekkere combinaties, maar het is online (en in de winkel) ook mogelijk om je eigen blend samen te stellen!
  • Scentchips zijn een uniek cadeau dat vrijwel altijd in de smaak valt. Geef bijvoorbeeld een leuke brander cadeau in combinatie met door jou uitgekozen geuren. Dit hoeft niet duur te zijn en is een stuk origineler dan een doos chocolade of een bos bloemen!
  • Geur op? Verwijder de geur dan door de brander kort (zo'n 10 minuten) in de vriezer te leggen. De wax komt er vervolgens als één geheel uit. Soms heb je wel even een mesje nodig! Er zijn ook nog andere manieren, zie daarvoor de website, maar dit vind ik zelf de meest fijne. Let wel op: behandel je brander nooit met water! Zelfs niet wanneer hij vies is.


Leuke Kerstactie: Steun KWF!




Ben jij al om? Of misschien al reeds in het bezit van artikelen van Scentchips?


1 opmerking: